Ännu en dag

Sitter i bilen på väg hem. Mormor blev glad att vi kom och blev riktigt glad över tulpanerna hon fick!

Vi fick mat, skinkstek och ugnsstekt potatis, lök och morötter. Gott! 🙂
Tårta till efterrätt.
Hjärtat frågade om hon ville ha hjälp med sakerna som behöver fixas på landet. Det ville hon men allt ska ju vara så krångligt och omständligt. Jag tror dock vi kan få fin ordning där i vår och sommar! Både inne och ute.

Jag mår betydligt bättre Idag! Visst känns det fortfarande som om jag ska bli sjuk men att det inte bryter ut.. Men det har jag haft sen i höstas så inget nytt. Kroppen? Ja, den värker. Idag är det framförallt benenen och handlederna som bråkar.

Pratade med doktor J på VC i igår. Han hade nu fått svaret från smärtmottagningen och han tyckte att vi under våren ska ha ett möte med af, fk och psykologen för att veta åt vilket håll vi jobbar åt. Ja visst! Det låter ju jätte bra men han verkar ju ha missat en viktig del i det hela. Att jag knappt klarar av vardagen med denna värk och att övervikten inte gör det lättare….
IDIOT! ! !

Jag är glad att jag har psykologen i ryggen, att jag har min underbare sambo vid min sida i vått och torrt och hoppas att mitt ”ess i rockärmen” verkligen ger något! Håll en tumme för att allt går vägen!

Många mil blir det

Ligger fortfarande i sängen och samlar kraft för att kliva upp.

Hjärtat stökar nere i köket, hade visst varit uppe sen 8. Varit ute hos djuren, tänt i pannan och duschat. 🙂
Allt medan jag sovit som en prinsessa.

Men jag borde faktiskt masa mig upp. Vi ska nämligen ner till Töreboda idag för att äta en bit mat hos mormor. Smidigt att åka 60 mil tur och retur över dan för att fira mormor? Nej, men hon lät så jäkla sur igår när jag sa att vi inte skulle komma så lika bäst att åka..