Ryggen paj…

Ja men visst serru! Ryggen är lika död idag som igår kväll och är det inte bättre i morgon får det bli kryckor med till stan. Ska in och fixa naglarna, de ser riktigt jävliga ut så hoppas det blir bättre! De som är trasiga kommer bli gelé på och dem andra blir det rekryl på. Får se vilket som passar bäst.

Hjärtat har varit ledig idag på sin födelsedag så vi passade på att åka in till Nyköping för att lämna papper på fk och för att jag skulle kunna väga och mäta mig för GBP-remissens skull. Ska be hjärtat hjälpa mig att ta bilder på kroppen för att verkligen kunna följa resan, om det nu blir någon vill säga!

Nu blir det lite kex och ost.

Nytt år, samma kropp

Nytt år då!

Gårdagen var en skön hemmakväll med hjärtat, god mat och dryck! Vi sköt några raketer som hjärtat hittade när vi flyttade.
Idag har vi mest bara tagit det lugnt. Men vi gick en liten sväng runt tomten, kikade på ”grottan” och sedan en sväng ner till Es verkstad och runt hagen. När vi kom hem så körde hjärtat in ved och jag staplade i pannrummet.
Efter det dog min rygg totalt och nu ikväll kommer jag knappt ur sängen. Gick nämligen just upp för att ta en stilnoct.
Inne i en ny fas av sömnlöshet igen..

Idag, eftersom klockan hunnit bli fem över tolv, fyller hjärtat år! 🙂 Inte köpt något till honom men tänkte jag skulle baka något istället.

Nähä, ska lägga i från mig luren, lyssna på Gryningspyromanen och hoppas på sömn!